Tuesday 31 May 2022

Berita Gembira! Rumahindik sekarang pindah ke Rumahindy.com!

Selepas berfikir panjang, saya akhirnya memutuskan untuk mencipta "rumah" baru saya di rumahindy.com .

Mula-mula tak bangga dan tak takut, lagipun malas nak menulis. Tetapi selepas bertengkar dengan diri sendiri, saya akhirnya berani keluar dari zon selesa saya dan bergerak ke seluruh kawasan yang saya kawal.



Saya ingin pergi melihat blog ini berkaitan dengan langkah ini.

Pergi ke Rumahindik.blogspot.com

Saya mula menulis blog ketika saya di sekolah menengah. Untuk meneruskan hobi menulis, saya mengambil keputusan untuk menggunakan platform blogspot.

Selain berlatih, saya suka banyak tema platform blogspot. Jadi jangan berfikir dua kali sebelum mendaftar untuk Blogger.

Saya juga menamakan rumah saya di sekolah menengah sempena nama panggilan saya. Oleh kerana kawan-kawan saya menjalankan semua jenis filem kapur barus, nama saya Indy ditulis tebal di belakang dengan "k" Indik.

Rumahindik ialah akhbar dalam talian untuk pelajar sekolah menengah.

Anda yang mengikuti blog ini sejak Jadoel tahu blog ini hanyalah "sambok" untuk pelajar sekolah menengah (hehe). Kandungan terlebih muatan: tidak pada tempatnya. Tetapi saya gembira berada di blog.

Jadi ia seperti menulis diari untuk pelajar sekolah menengah. Perkara sedih, lucu, pelik yang saya alami didokumenkan di sana. Jika anda membacanya semula, ia akan menjadi nostalgia dan memalukan pada masa yang sama.

Skandal dari Rom

Blog rumahindik menimbulkan skandal semasa saya bergelar pelajar. Apabila Ospe tamat pengajian, saya mula menulis cerita ini di blog.

Ia bukan sekadar cerita, di sini saya bercakap tentang tugas percutian yang berbeza.

Masalahnya timbul pada tahun berikutnya apabila adik lelaki saya mula datang ke Maba. Beberapa tugas tahunan saya telah diulang pada tahun berikutnya. Kerana tugas itu ada tradisi.

Dan tugasan diberikan dalam mod teka-teki. Entah bagaimana mereka mencari ciptaan kuasa kakak saya, tetapi mereka menemui jawapannya dalam ciptaan BLOG SAYA.

Sertai panel selebriti untuk mengetahui siapakah blog rumahindik. Saya sangat takut pada masa itu, jadi saya hanya boleh memulangkan barang-barang itu kepada jurutulis saya.

Walaupun mereka berumur 14 tahun, maksud saya, maafkan saya և blogger saya, ya jawatankuasa selebriti. Ia masih dalam peringkat reka bentuk. Ya ya ya

Nasib Rumahindika begitu, ia tidak berubah.

Jika kebanyakan blogger "berpindah", saya lebih suka "bina rumah baru". Kerana saya tidak tahan apabila rumahindik.blogspot.com meninggalkannya.

Oleh itu, lihat artikel utama di blog ini. Jika salah seorang blogger dalam komuniti 1minggu1cerita berkata begini, blog akan kekal selamanya (sehingga Google menutup blog).

Jadi pastikan artikel rumahindik sentiasa ada. Ideal saya ialah menulis untuk meninggalkan jejak.

akhir ucapan

Terima kasih kepada rumahindi kerana menjadi pembaca tetap. Saya akan terus mengemaskini blog ini, tetapi mungkin kurang begitu.

Jangan lupa tengok Rumahindy baru ya. Saya akan sentiasa mengemas kini artikel menarik di sana. Tolong bantu!

Terima kasih banyak - banyak!

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

Kyari Pamyu Pamyu is my new STYLE

No matter how effective I am in the article, I want to stay in the hospital for a long time, aura is often "unhappy". There are so...