Friday 24 June 2022

Karya Terbaru: Spesial untuk Hari Spesial Sahabat!

Alarith!! Rasanya dah 6 bulan blog kosong. Catatan terakhir untuk video pertama saya. Orang ramai ingin membuat permainan pertama apabila sudah ada 1000, tetapi pada hakikatnya, walaupun penonton sudah 3000, sekali lagi mereka tidak terkejut.

Apa-apa pun, sekurang-kurangnya saya tidak menjelaskan diri saya terlebih dahulu. Lebih-lebih lagi jika saya bukan dalam industri fesyen (walaupun universiti dan kerja saya tiada kaitan dengan fesyen), cinta tetap cinta. Dikesempatan ini, saya akan mempersembahkan galeri karya terbaru saya terutama untuk majlis perkahwinan rakan terdekat saya.

Tadaaaaaa!
Pakai kerja awak
Pandang ke belakang dan pandang ke hadapan
Saya membuat sendiri gaun pengantin untuk kawan baik saya! Semasa rakan-rakan saya yang lain mengenakan kebaya moserne, saya cuba menghasilkan pakaian tradisional papal yang cantik seperti kebaya di sini. Bahagian belakang baju masih kelihatan seperti barbeku, bukan?

Labuh baju berlubang ini sangat sesuai dengan lengan lebar. Saya juga kembangkan butiran corak di bahagian dada dan merekodkan corak pada kain pinggang hijau. Saya melakukan ini buat kali pertama! Hasilnya sangat ceroboh, tetapi alhamdulillah ia boleh kelihatan cantik dan cukup memuaskan. Butiran di bahagian belakang bukanlah kerja terbaik saya, dan saya berasa sangat pantas, tetapi "tidak teruk", bukan? :D Leher pun tergesa-gesa dan masih "kotor". Dia masih kehilangan banyak kerja dalam industri pakaian.

Jika anda ingin membina kabel, saya harap ini akan memberi inspirasi kepada rakan-rakan





Di sini kaedahnya sangat unik kerana saya lakukan! Ini bukan kali pertama saya memakai solek di majlis (kerana saya kerap memakainya di konsert), tetapi buat kali pertama saya menolak solek! Sudah tentu, gaya rambut yang saya lakukan sendiri menarik perhatian. Perincian solekan ringkas yang saya lakukan kali ini boleh didapati di blog Hanadlock terbaru saya (klik di sini ).

Dan semasa saya memunggah sandwic dari kapal, saya tiba-tiba menangkap Halloween! Lihat


apa pendapat kamu ??

Hahaha Selamat Oktober! Selamat hari perkahwinan, sayang Angga!

Siapa Angga? Baca post ini

Lihat catatan terakhir saya yang seterusnya ( klik di sini )

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

Kyari Pamyu Pamyu is my new STYLE

No matter how effective I am in the article, I want to stay in the hospital for a long time, aura is often "unhappy". There are so...